I MY Myself

ალბათ ნებისმიერ თქვენგანს გასჩენია დაუოკებელი სურვილი რამე დაეწერა,სულ ერთია რა,ოღონდ ეწერა,თუნდაც ვისიმე გავლენის ქვეშ(…)
სიტყვები წინასწარ არ მომიმზადებია,არც კი ვიცი ამას რა დავარქვა “წერილი საკუთარ თავს?” ან იქნებ “ფიქრები ალექსანდრეზე?” არა! არა! ესე სჯობს,იყო და არა იყო რა,ჩემზე უკეთესი რა იქნებოდა(?!) კიდევ ერთხელ არა! არაფერი არ გამომდის,იქნებ იმიტომ რომ იმ თემაზე საუბარი, რომელიც ყველაზე ძალიან გაწუხებს,ყოველთვის ყველაზე რთულია,ხეირიანად თითქმის ვერასდროს ვერ ლაპარაკობ.
ვცდილობ ჩემი ფიქრები კომპიუტერის ეკრანზე გადმოვიტანო,ამ დროს კი კიდევ უფრო ვიხლართები ჩემივე აზრებში.ხან აზრების მიმდევრობა დგება თავდაყირა,ხან მოსაზრებები დასკვნებს არ შეესაბამება,ან კიდევ სხვა რაღაც ამის გვარი.
ძალიან ბევრი ცუდი რამ გამიკეთებია,ჯერ კიდევ ღრმა ბავშვობაში,ეს იყო პასუხი იმ ხალხის ქცევაზე,რომელიც ჩემ ირგვლივ იმყოფებოდა ან იმის ბრალია რომ ნაკლი მაქვს,ყველას რაღაც ნაკლი აქვს,მაგრამ რა არის იცი?ჩემი ყველაზე დიდი ნაკლი ის არის რომ საკმარისია ჩემს სულში მივაგნო თუნდაც ერთ ციცქნა ნაკლს,რომ ის მაშინვე იწყებს ზრდას(…)
რა არის ჩემი ცხოვრება?სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტის სტუდენტი,ჩემი დროის დიდი ნაწილი იაფფასიან სასმელში,უხარისხო სექსსა და წიგნებში მიდის(ეს ის რაც შეიძლება დაგამახსოვრდეს და ჩემს ყბამოხეულ წიგნაკში ჩასაწერად ღირდეს,თორემ იმ დღეებს რა დათვლის არაფერი რომ არ შეუმატნიათ ჩემთვის) სწორედ ასეთ დროს გამოჩნდა “ის”, “ის”, რომელიც სხვა ალექსით აღფრთოვანდა.

ჩვენთვის სჯობდა ალბათ მე-19 საუკუნის რუსეთში დავბადებულიყავით,მე თავადად შენ კი გრაფის ქალიშვილად…ერთმანეთი იმ დროისთვის დამახასიათებელი სიყვარულით გვეყვარებოდა,მე შენს ოჯახთან ერთად ვინადირებდი,შენ გამო დუელებს გავმართავდი,სასიყვარულო ინტრიგებში შევეჯიბრებოდით რთმანეთს,სულიერი ტკივილით დავიტანჯავდით თავს და ლუდის წრუპვით შევხვდებოდით დაისს შავი ზღვის სანაპიროზე. შუახანს გადაცილებულები რაღაც შეთქმულებაში გავეხვეოდით,ციმბირის გზას გაგვიყენებდნენ და იქ დავლევდით სულს…როგორ ფიქრობ ხომ მშვენიერი იქნებოდა?მე-19 საუკუნეში რომ დავბადებულიყავი,ალბათ გაცილებით უკეთესად მეცოდინებოდა წერა,ისე არა როგორც დოსტოევსკის ალბათ,მთელი თავით დაბლა ვიქნებოდი,მაგრამ საზოგადოებას ჩემი აღიარება არ გაუჭირდებოდა…
კარგი მეყოს ოცნება,დავუბრუნდე 21-ე საუკუნეს.ახლა სტუდენტი ვარ,გადასაბარებელი გამოცდებისთვის უნდა ვემზადებოდე,ქსეროქსების მთელი კედელია ჩემ წინ აღმართული,სულ უნდა წავიკითხო,იცი რა მოსაწყენია?რომ შემეძლოს გავიქცეოდი,ჩემს ზურგჩანთას მოვიკიდებდი და პირველსავე მატარებელს შევახდებოდი,სულ ერთია რომელ ქალაქში ჩამომიყვანდა,ვიხეტიალებდი…
მიყვარს ზღვა,ზოგჯერ რომ იცოდე როგორ მშურს მათხოვრებისა და მაწანწალების,რა უშლით ხელს მეტრო-სადგურებს რომ ვერ სცილდებიან?გაექცნენ,მაინც არაფერი არ აკავებთ აქ…მაგრამ დაემთხვევა ასეთი ცხოვრება ჩემს შინაგან “მეს,” ჯერ ვერ გამირკვევია…სადღაც ამოვიკითხე,მაწანწალა ცხოვრებისთვის ადამიანს სამიდან ერთი რამ მაინც უნდა იზიდავდესო:მქადაგებლობა,ხელოვნება ან ფსიქოანალიზი,ნეტა ჩემი თავი რომელს მივაკუთვნო?
მომბეზრდა აქ, ამ ზომბებთან ყოფნა,ყველა ყველას ზემოდან დაჰყურებას და ამისთვის სულ მცირე მიზეზეიც კი საკმარისია,ზოგს კარგი მანქანა ყავს,ზოგი მძიმე როკს უსმენს,ზოგი წერს,ზოგიც “კაი სასტავის” წევრია-ეს პატარა მიზეზები კი სავსებით საკმარისია იმისთვის,რომ თავი ყველაზე მაგარი გეგონოს…არავინ არავისზე არ ლაპარაკობს კარგს და თუ შემთხვევით მოისმინე ვინმე ვინმეს აქებდეს,მხოლოდ იმიტომ,რომ ამ ქებით სხვას მიაყენოს შეურაცხყოფა.
დასასრულს…ანდაც ეს დასასრული არაა

6 responses to this post.

  1. მეც მქონია ეგეთი სურვილი (ოღონდ შმაგი თუ ერქვა არ მეგონა) 🙂

    პასუხი

  2. უხარისხო სექსსა

    აი ამ ფრაზის მნიშვნელობას თუ გამანდობ მოხარული ვიქნები :დ

    პასუხი

  3. ჰომ, ადამიანური ფიქრები გქონია შენ : )

    პასუხი

  4. chemi tkivilis dawera me magalitad uproo miioldeba ogond ara pirvel pirshi 🙂 me 19 te saukunis ruseti romantikulad jgerss 🙂 yvela yvelas zemodan, rom uyurebs es gulis amrevia 🙂 santeli mikavia da dge da gema vedzeb iset adamianebs vinc ase ar iqceva da vinc nivtebis gamo ar eqceva zegavlenis qvesh an vinc adamianshi suls upro apasebs vidre ipone s 😀 😀 imedia es ukanaskneliii “ipone” sworad davwere 😀 😀 😀 :Dlol 😀

    პასუხი

კომენტარის დატოვება

