ცირკები ხართ…ცირკები

ერთი თვეც არაა რაც ბლოგერობა დავიწყე,ამ ხნის განმავლობაში ჩემს ბლოგზე რამდენიმე ნაშრომი მივუძღვენი,ჩემი აზრით,მეტად მნიშვნელოვან საკითხებს,(1+1+1=1, “თავისუფლება” წარსული და აწმყო, ჩემი წინაპარი მკვლელი იყო,სულიერი მამა ფულზე გაყიდული, ცოტა რამ საქართველოზე)თუმცა,ის რომ wordpress-ის მზარდ ქსელში,სულ რაღაც ორ კვირაში მოვახერხე და გავუსწარი უკვე ბრენდად გცეულ რამდენიმე ბლოგსა და მოწინავე ადგილიც დავიკავე მოცემული წერილების დამსახურება არ არის(…)
ჩემი ბლოგი მაშინ იკავებს ადგილს Top WordPress.com blogs todayს ჩამონათვალში და მაშინ არის ჩემი სტატიაც ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული თუ მასში ურევია და გათა(ნ)გული მაქვს ორიოდე სიტყვა:სექსი და მასტურბაცია…

ამ ხვატში ფიქრის თავიც არ მაქვს თუ რას უნდა ნიშნავდეს ეს,არც თქვენ გირჩევთ ტვინის ჭყვლეტას,წაით ბოშო იდღნაურეთ,გაგანია სეზონია

One response to this post.

  1. ძალიან კარგად წერ 🙂
    ეხლა გადავხედე რამდენიმე თემას

    ჩავუჯდები დღეს, ბევრი საქმე მაინც არ მაქვს – შაბათია 🙂

    პასუხი

კომენტარის დატოვება

