ღამის თემა #1

ბლოგზე ახალი ტრადიციის დანერგვას ვცდილობ,ტრადიციისა,რომელიც კარგად არის აპრობირებული ბევრ ქართულ ფორუმზე(…)

ღამის თემა #1. კაი ბიჭობა გირჩევნია თუ ტორტი?

რამდენიმე სავარაუდო პასუხი:

პასუხი ნომერი ერთი: “ეჰ კაი ბიჭობა და კაცობა ადრე იყო თუ იყო ჩმდდშვც,ეხლა გასაზიზღრდა ქვეყანა” პლეხანოველი ტაჩკო,47წლის

პასუხი ნომერი ორი: “რა კითხვებს სვამ ბიჯო,საერთოდ ცხოვრებით რა კაცი ხარ?” საღორიელი ბონდო,22წლის

პასუხი ნომერი სამი: “რა ვიცი გლეხი კაცი ვარ მე” წალენჯიხელი ძუკუ,40წლის

პასუხი ნომერი ოთხი: “ტორტი,ბიჭობა სულ არ მინდა” ვანელი ლიბერასტი,20წლის

პასუხი ნომერი ხუთი: “მე რა ზანგი ვარ?” (c)მე

პასუხი ნომერი ექვსი:“რა ვიცი 5 ნომერი შემოვხაზე”
მარნეულელი ფატიმა,42წლის

მინდა 😀

2 responses to this post.

  1. და ტრადიცია რაში მდგომარეობს ;| ფორუმზე არასდროს ვყოფილვარ და არ ვიცი 😐

    პასუხი

კომენტარის დატოვება

